چه درمان موثر برای درمان سندرم نفروتیک است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان موثر برای درمان سندرم نفروتیک است

چه درمان موثر برای درمان سندرم نفروتیک SyndromeNephrotic (NS) است که با بسیاری از پروتئین یا تورم در دست ها و پاها است. در بزرگسالان، سندرم نفروتیک اغلب آه از صدمه به کلیه ها از یک مشکل زمینه ای. بدون کنترل خوب، این بیماری های کلیوی است به احتمال زیاد به توسعه را به پایان مرحله بیماری کلیوی.
چه درمانی برای درمان سندرم نفروتیک موثر است؟
برای تشخیص اینکه آیا درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک موثر است یا نه، ما اول باید علل آن مطمئن شوید. در بزرگسالان، سندرم نفروتیک اغلب اتفاق می افتد زمانی که کلیه ها از فشار خون بالا یا دیابت آسیب دیده است. جلوگیری از فشار خون بالا و دیابت می تواند خطر ابتلا به سندرم نفروتیک را کاهش دهد. اگر شما در حال حاضر به سندرم نفروتیک دارند، بهترین راه این است که کنترل فشار خون بالا و دیابت، و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.
ترکیب با یک رژیم غذایی سالم و ورزش، درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است برای درمان سندرم نفروتیک مفید است. این درمان طبیعی است برای جلوگیری از فشار خون بالا، دیابت و یا برخی از بیماری های اصلی دیگر از آسیب رساندن به عملکرد کلیه باقی مانده است. در همان زمان، آن را نیز می توانید کنترل عوارض ناشی از سندرم نفروتیک کمک کند. از نظر آسیب شناسی، سندرم نفروتیک یک دوره فیبروز کلیوی است. این درمان طبیعی نمیتوانند به این درس با استفاده از دوز صحیح سرکوب سیستم ایمنی را مسدود کند. سپس آن را به برخی از دارو نرم افزار خارجی و دهان داروهای گیاهی برای حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود استفاده کنید.
اگر شما علاقه مند در این درمان برای سندرم نفروتیک و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: